مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان تاکید کرد؛

شهید «ابوالحسن کریمی» هویت گیلانی‌ها است

حجت‌الاسلام «مهدوی» با بیان پیوند نسل جوان با هویت‌ها و الگو‌های انقلابی گفت: شهید کریمی هویت گیلانی‌ها است؛ کسی‌که اوایل انقلاب اسلامی، فرماندار لاهیجان شد و مجاهدت‌های بسیار داشت.
کد خبر: ۵۱۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰ - 04April 2022

پیوند نسل جوان با هویت‌ها و الگو‌های انقلابی/ شهید «ابوالحسن کریمی» هویت گیلانی‌ها

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت گرامیداشت دادستان شهید «ابوالحسن کریمی» یادواره جوان امروز با عنوان «شهید کریمی، تداوم ارزش‌ها» امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، جوانان ولایتمدار و انقلابی این استان در «سالن ولایت» اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه شهید کریمی از سن جوانی برای انقلاب اسلامی و دین خدا گام بر می‌داشت و دغدغه داشت اظهار داشت: طبق فرموده امام صادق (ع)، اکثر اصحاب امام زمان (عج) از جوانان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به نقش تاثیرگذار جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب، جوانان قرار است تمدن‌سازی کنند و نقش به‌سزایی در این مسیر دارند.

وی با بیان پیوند نسل جوان با هویت‌ها و الگو‌های انقلابی که روزی در استان گیلان زندگی می‌کردند، خاطرنشان کرد: شهید کریمی هویت گیلانی‌ها است؛ کسی‌که اوایل انقلاب اسلامی، فرماندار لاهیجان شد و مجاهدت‌های بسیار داشت.

مهدوی با اشاره به ویژگی‌های شهید کریمی از جمله ساده‌زیستی وی تاکید کرد: مجاهدت در راه رفع شبهات و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی از ویژگی‌های این شهید بزرگوار است.

وی افزود: گیلانی‌ها از لحاظ تاریخ دین‌مداری و اظهار ارادت به ائمه اطهار (ع) خوش سابقه‌ترین هستند و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز جوانانی در این خطه می‌زیستند که جریان‌سازی سیاسی اجتماعی می‌کردند و امروز جزء هویت ما هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به ضرورت مقابله با توطئه‌های دشمن در فضای مجازی متذکر شد: دشمن از راه فضای مجازی به دنبال ایجاد هجمه و صدمه زدن است لذا اگر شهید کریمی امروز در میان ما حضور داشت از بستر فضای مجازی برای دفاع از دین و ارزش‌ها استفاده می‌کرد.

نظر شما
پربیننده ها