مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران:

مرکز نیکوکاری شهدای قنبرآباد بهشهر افتتاح شد

حجت‌الاسلام «عالیشاه» از افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای قنبرآباد بهشهر خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد احیای فرهنگ خیر و احسان است.
کد خبر: ۵۱۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴ - 04April 2022

مرکز نیکوکاری شهدای قنبرآباد بهشهر افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران امروز در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای قنبرآباد بهشهر اظهار داشت: یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد احیای فرهنگ خیر و احسان است و برای اینکه افراد نیازمند در نوبت دریافت خدمت قرار نگیرند و شأن و کرامت آنان حفظ شود، در هر شهرستان مراکز نیکوکاری ایجاد شد.

وی افزود: ۴۵۶ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد که از مجموع این مراکز ۱۲۵مرکز تخصصی است و مابقی عمومی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران تصریح کرد: مراکز نیکوکاری تخصصی جهیزیه، فرهنگی، اشتغال و کار آفرینی ایجاد شد.

حجت الاسلام عالیشاه ادمه داد: مراکز نیکوکاری عمومی نیز در رزمایش‌های کمک مومنانه و مواسات و همدلی و... یاریگر این نهاد هستند که صحنه‌های زیبایی در مناسبت‌ها از سوی این مراکز خلق می‌شود.

وی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری با آمایش محله و شناسایی نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران به کمک نیازمندان می‌شتابند.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به راه اندازی امداد هوشمند بیان داشت: با ایجاد این سامانه در اسرع وقت به نیازمندان با حفظ کرامت و شأن آنان خدمات ارائه می‌شود و در راستای خدمت به محرومان همه باید پای کار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار