جلسه هم‌اندیشی کارگروه تاریخ شفاهی همسران شهدا در آذربایجان غربی

جلسه هم‌اندیشی کارگروه تاریخ شفاهی مادران، خواهران و همسران شهدا با مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 05April 2022

جلسه هم‌اندیشی کارگروه همسران شهدا با مسئول مشارکت بانوان دفاع مقدس استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه هم‌اندیشی کارگروه تاریخ شفاهی مادران، خواهران و همسران شهدا امروز با حضور «لیلا سپهر» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این نشست که «لیلا سپهر» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی، «پروین موسوی» مسئول انجمن همسران شهدای استان و «طاهره ذاکر» مسئول کانون پیام آوران عاشورا حضور داشتند در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، اجتماعی و گردهمایی‌های سالانه این تشکل‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

سپهری مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس مقدس استان در این جلسه با تاکید بر تکریم و خدمت‌رسانی به خانواده های شهدا مخصوصا مادران، همسران و خواهران شهدا اظهار داشت: این بانوان نقش مهمی در حماسه آفرینی‌های بی‌بدیل تاریخ انقلاب اسلامی ایران داشتند و همواره نیز در فرایند تحقق تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرین هستند.

وی مادران و همسران شهدا را مایه عزت و افتخار کشور برشمرد و افزود: شجاعت و دلاوری این بانوان یقینا سرلوحه بانوان جامعه اسلامی خواهد بود.

«پروین موسوی» مسئول انجمن همسران شهدای آذربایجان غربی نیز در ادامه جلسه، تکریم از خانواده‌های شهدا را عاملی تأثیرگذار در زمینه ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: یکی از لازمه‌های تحقق این امر پای کار آمدن تمامی ظرفیت‌ها و سازمان‌ها است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های شهدا به ویژه همسران شهید را والاترین ویژگی آنان دانست و در ادامه سخنان خود به تعدادی از برنامه های پیش بینی شده در سال جدید از جمله برگزاری همایش‌ها، گردهمایی همسران شهدا، برگزاری اردوی فرهنگی، ورزشی و اردوهای زیارتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها