فرمانده کل سپاه:

سردار «عصار» پیشتاز بسط و صیانت از فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس بود

سرلشکر سلامی در پیامی با تسلیت درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس عنوان کرد: تلاش‌های ارزنده آن سردار عالی‌قدر در بسط و صیانت از فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، او را در زمره پیشتازان این حوزه متمایز و نام و یادش را ماندگار ساخته است.
کد خبر: ۵۱۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 05April 2022

فرمانده کل سپاه درگذشت سردار عصار را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت سردار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج آسمانی سردار رشید اسلام «سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم گردید.

تلاش‌های ارزنده و الهام‌بخش آن سردار عالی‌قدر در بسط و صیانت از فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و تکریم و پاسداشت فداکاری‌ها و ایثارگری‌های پیشکسوتان آن دوران افتخارآمیز، او را در زمره پیشتازان این حوزه متمایز و نام و یادش را برای آینده این سرزمین و نسل جوان و سلحشور جامعه اسلامی ماندگار ساخته است.

فقدان آن مجاهد مخلص و سردار نجیب را به خانواده معظم و آحاد همکاران و همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای سبحان برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان و سوگواران ارجمند صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها