حجت‌الاسلام «اصلانی» در حرم رضوی به شهادت رسید

حجت‌الاسلام «محمد اصلانی» از رزمندگان دفاع مقدس و از روحانیون فعال در حاشیه شهر مشهد، امروز در حرم رضوی با سلاح سرد مورد حمله فرد ناشناس قرار گرفت و به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۱۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ - 05April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان، حجج‌الاسلام اصلانی، پاکدامن و دارایی از طلاب جهادی فعال در حاشیه شهر مشهد در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم رضوی توسط فردی که هویت آن در دست بررسی است با چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

با تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر حضرت رضا (ع) ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

روابط عمومی آستان قدس رضوی با محکومیت این تعرض به ساحت مقدس حضرت رضا (ع) و روحانیت معزز بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و شناسایی عوامل این حادثه تأکید کرد.


حجت‌الاسلام «اصلانی» در حرم رضوی به شهادت رسید 
حجج‌الاسلام اصلانی، پاکدامن و دارایی از طلاب جهادی و مخلصی بودند که سال‌ها برای محرومیت‌زدایی حاشیه شهر مشهد مجاهدت می‌کردند که امروز در مسیر شرکت در جلسه گروه‌های جهادی حاشیه شهر مشهد جهت هماهنگی فعالیت‌های ماه رمضان مورد حمله قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام «محمد اصلانی» شهید این حادثه، از رزمندگان دفاع مقدس بود که عمده فعالیت‌های جهادی وی در منطقه سیدی واقع در جنوب شرق مشهد انجام می‌گرفت.

همچنین حال حجت‌الاسلام پاکدامن یکی دیگر از مصدومان حادثه امروز حرم رضوی که از فعالان حاشیه شهر بود وخیم اعلام شده است.

حجت الاسلام دارایی هم که سومین مجروح این حادثه است تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها