«اسماعیل هنیه»:

سازمان ملل به نقش خود در مقابله با تجاوزات تل‌آویو عمل کند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در گفت‌وگو با یک مقام سازمان ملل متحد خواستار عمل کردن این سازمان به نقش خود در مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی شد.
کد خبر: ۵۱۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 06April 2022

سازمان ملل به نقش خود در مقابله با تجاوزات تل آویو عمل کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با «تور وینسلند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در فرایند صلح در منطقه غرب آسیا گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگوی هنیه و وینسلند به صورت تلفنی انجام شد. رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان این گفت‌وگوی تلفنی در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی با مقام سازمان ملل رایزنی کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در گفت‌وگو با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در فرایند صلح در منطقه غرب آسیا خواستار عمل کردن این سازمان به نقش خود در مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی شد.

در همین ارتباط، اسماعیل هنیه خطاب به وینسلند گفت: سازمان ملل متحد باید به نقش خود در جلوگیری از تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی به ویژه در ماه مبارک رمضان، عمل کند.

تماس تلفنی مذکور در شرایطی انجام شد که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، صهیونیست‌ها اقدامات خود علیه فلسطینیان به ویژه علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی را بیش از پیش تشدید کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها