سردار «بوعلی»:

ارتقاء و پیشرفت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در واقع ارتقاء و پیشرفت نیروهای مسلح است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به همه است و ارتقاء و پیشرفت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در واقع ارتقاء و پیشرفت نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۵۱۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ - 06April 2022

ارتقاء و پیشرفت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در واقع ارتقاء و پیشرفت نیروهای مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به همه است و همه باید در جهت پیشرفت این بنیاد همکاری کنند اظهار داشت: ارتقاء و پیشرفت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در واقع ارتقاء و پیشرفت نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه جایگاه ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان ها باید ارتقاء پیدا کند تصریح کرد: چرا که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند و برای شهدا و ایثارگران هرآنچه کار و کوشش شود باز هم کم است.

سردار بوعی تصریح کرد: سپاه فجر فارس با تمام توان آمادگی همکاری و همراهی با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس است و مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس باید وعده گاه و پایگاه اعزام های راهیان نور و دیگر برنامه‌ها و مراسم‌های استان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار