شهید حسین‌آبادی: چشم امید محرومان به اسلام است

شهید ابراهیمی حسین‌آبادی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اسلام در داخل کشورمان را بنگریم، ما خود نمی‌دانیم که اسلام در کشور‌های دیگر چه وضعی دارد و مردمان محروم چه امید‌هایی به این انقلاب دارند.»
کد خبر: ۵۱۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ - 06April 2022
شهید حسین‌آبادی: چشم امید محرومان به اسلام است
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «حسین ابراهیمی حسین‌آبادی» فرزند «علی عباس» سوم فروردین ۱۳۳۹ در ملایر دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ شانزدهم فروردین ۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل آمد. 
 
 وصیت‌نامه شهید حسین ابراهیمی  
 
«لَا إِکرَاهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَینَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَی»
 
نیست اکراهی در دین، به درستی که پیدا شد راه راست از گمراهی.
 
دین اسلام مرامی است که در هر زمان و مطابق با هر مکان از بهترین نوع افکار آزادی خواهی و ترقی‌خواهی می‌باشد. هدف من، اسلام عزیز و راهم راهِ حسین (ع) می‌باشد.
 
حضرت امام حسین (ع) فرمودند: «ان الحیاه عقیده الجهاد»، یعنی زندگی جز عقیده و جهاد چیز دیگری نیست، مردم ما مسلمانند و باید به این جمله عمل کنند و واقعاً نشان دادند که مسلمانان چه در انقلاب اولشان یعنی انقراض نظام شاهنشاهی و انقلاب بعدی یعنی جنگ با صدام، مبارزه با سرمایه‌داران و از همه مهمتر مبارزه با نفس و در پیشگاه خداوند متعال رو سفید از آب در آمدند. جمله بعدی امام حسین (ع) که در ظهر عاشورا بر زبان آورد این بود که آیا کسی هست که مرا یاری کند؟ ما در زمان طاغوت می‌گفتیم کاش ما در زمان امام حسین (ع) بودیم و امامان را یاری می‌نمودیم، ولی از این جمله بی خبر بودیم که «کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا»، تمام روز‌های تاریخ روز حسین (ع) است و تمام زمین‌ها کربلا. امام فرمودند: آیا کسی هست که کند یاری حسین؟ به تمام طول تاریخ می‌گوید و همه را بر نعمت جهاد برخوردار می‌کند، پس شکر خدا که بندگان را از داشتن این نعمت برخوردار می‌کند.
 
بی هدف زندگی نکنید!‌ای مسلمانان! به ارزش‌ها و ضوابط اسلامی رفتار کنید، خود محور نباشید، از اصل خود غافل نباشید، فکرهایتان را به کار بیندازید، بی هدف زندگی نکنید، دنیا برای امتحان است و از امتحان روسفید در آیید. تقوا پیشه باشید، دنیا منحرفتان نکند که هر آن احتمال رسیدن مرگ فرا می‌رسد و روز جزا و اساس کیفر و پاداش ما اعمالمان در دنیا بوده است.
 
چشم امید محرومان به اسلام است
 
اسلام در داخل کشورمان را بنگریم، ما خود نمی‌دانیم که اسلام در کشور‌های دیگر چه وضعی دارد و مردمان محروم چه امید‌هایی به این انقلاب دارند. عامل ناراحتی من در اینجا همین منافقین و مخالفین می‌باشد، وگرنه اسلام چنان شیرین است که خیلی زود در اذهان مردم می‌رود. به خانواده‌ام می‌گویم که از شهادت من خوشحال باشند و از خدا می‌خواهم که این شهید را از خانواده‌ام قبول کند.
 
جهانی باد انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام مهدی (عج‌الله)
 
حسین ابراهیمی حسین‌آبادی ۱۳۶۰/۶/۸»
 
منبع: نوید شاهد
 
انتهای پیام/ ۹۱۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار