نماینده ولی فقیه در خوزستان:

موانع تحقق شعار سال باید در خوزستان برطرف شوند

موسوی فرد گفت: هر چند رسالت شورای فرهنگ عمومی، فرهنگی است ولی اعضای این شورا باید همت و عزم، جزم کنند موانع تحقق شعار امسال را برطرف و برای این کار برنامه و پیشنهاد ارائه کنند.
کد خبر: ۵۱۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ - 06April 2022

موانع تحقق شعار سال باید در خوزستان برطرف شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان اظهار داشت: هر چند رسالت شورای فرهنگ عمومی، فرهنگی است ولی اعضای این شورا باید همت و عزم، جزم کنند موانع تحقق شعار امسال را برطرف و برای این کار برنامه و پیشنهاد ارائه کنند.

وی افزود: برای تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده همه ما موظف هستیم با کمک و همراهی دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی و مجموعه مدیران انقلابی و تلاشگر، کار شبانه روزی کنیم و همه ظرفیت ها و امکانات را به کار بگیریم.

امام جمعه اهواز گفت: در نخستین گام برای تحقق شعار امسال که ابعاد فرهنگی نیز دارد سه کارگروه شامل تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تشکیل خواهیم داد و برای هرکارگروهی نیز اعضای مشخصی تعیین خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه بر حضور منظم مدیران عضو در شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و از مدیران خواست جانشین یا معاون به جای خود در شورای فرهنگ عمومی نفرستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار