شهيد «احمد مشتاقی»:

خوشحالم که در راه اسلام شهید می‌شوم

شهيد «احمد مشتاقی» در آخرين نامه خود به خانواده‌اش نوشته است: اگر کشته شوم در راه اسلام و در راه اهداف امام حسين (ع) شهید می‌شوم و از این سعادت خوشحالم.
کد خبر: ۵۱۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰ - 13April 2022

خوشحالم که در راه اسلام شهید می شومبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، ‌«احمد مشتاقی» سال 1343 در خانواده‌ای مذهبی در شهرستان گراش ديده به جهان گشود و دوران ابتدایی و راهنمایی را به عنوان شاگرد ممتاز پشت سر گذاشت. وی آذر سال 1358 با عضویت بسیج در آمد.

احمد مشتاقی در حالی که درس می خواند و در کلاس دوم تجربی بود اوقات فراغتش را به مطالعه قرآن و نهج‌البلاغه و شرکت در برنامه‌های بسيج نظير نگهبانی و حراست از شهر می‌پرداخت.

وی در سال 1359 با آغاز جنگ تحمیلی جز اولین نیروهای اعزامی از شهرستان گراش بود و سرانجام 5 فروردين 1361 پس از اقامه نماز ظهر و عصر ‌در اثر ترکش خمپاره دشمن به شهادت رسید.

در نامه احمد به خانواده‌اش آمده است:

بسمه‌ تعالی

فرا رسيدن چهارمين بهار پس از آزادی را به شما همگی تبريک و تهنيت عرض نموده و موفقيت شما را از خداوند خواهانم. جويای حالم شده باشيد به لطف پروردگار سالم می‌باشم و پيروزی ان‌شاءالله نزديک است و به زودی با پيروزی و سربلندی بر می‌گرديم.

اگر خداوند شهادت را نصيب ما کرد که به هدف و آرزوی خود رسيده‌ام پس شما غصه نخوريد چون فرزندتان اگر شهيد شد در راه اسلام فدا شدم. اگر کشته شوم در راه اسلام و در راه اهداف امام حسين (ع) شهید می‌شوم و از این سعادت خوشحالم.

مادر عزيز باز هم به شما نويد بدهم که پيروزی نزديک است و به زودی راه کربلا باز شده و همگی با هم به کربلا می‌رويم و ان‌شاءالله قبر شش گوشه سيدالشهد‌ا را زيارت خواهيم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار