پیام رئیس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی در پی شهادت طلبه جهادگر؛

توطئه فتنه‌گران نمی‌تواند گزندی به کشور وارد کند

«عقلمندی» با صدور پیامی در پی شهادت طلبه جهادگر گفت: مطمئنا با درایت و هوشیاری ملت بزرگ ایران، توطئه فتنه‌گران، مستکبران، و دشمنان اثر گذار نبوده و نمی‌توانند گزندی به ایران همیشه سرفرازمان وارد کنند.  
کد خبر: ۵۱۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ - 07April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، در پی شهادت طلبه جهادگر در حرم مطهر رضوی، «محمدجواد عقلمندی» رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان آذربایجان شرقی در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیمِ

عروج خالصانه و عاشقانه جهادگر بسیجی، روحانی فاضل و بی‌ادعا، حضرت حجةالاسلام و المسلمین اصلانی، در ماه بهار قرآن و حریم رضوی، ما را در غمی باور نکردنی فرو برد و موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

مطمئنا با درایت و هوشیاری ملت بزرگ ایران، توطئه فتنه گران، مستکبران، و دشمنان اثر گذار نبوده و نمی‌توانند گزندی به ایران همیشه سرفرازمان وارد کنند.

اینجانب به نمایندگی از اساتید حقوقدان، وکلا، سردفتران، مشاوران و دانشجویان حقوق بسیجی هجرت دردناک این روحانی جهادگر را به محضر امام عصر(ارواحنا فداه) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن روحانی متدین، مومن و انقلابی غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با شهدا و اولیا و اوصیا مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار