دلنوشته/

خدمت به حاشیه‌نشینان میراث شهید «اصلانی»

شهید اصلانی عزیز، غیر از فرزندان طلبه‌ای که برای انقلاب به یادگار گذاشت، بزرگترین میراث انقلابی گری‌اش، سال‌ها خادمی برای صاحبان اصلی انقلاب بود؛ آن هم در میان حاشیه‌نشینان!
کد خبر: ۵۱۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ - 07April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی و شهادت روحانی جهادگر حجت‌الاسلام «محمد اصلانی» و مجروحیت حجج‌ اسلام «پاکدامن» و «دارایی»، حجت‌الاسلام «عباس بابایی» مدیر مدرسه علمیه عباسقلی‌خان مشهد در دلنوشته‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره شهید اصلانی بر تداوم راه این شهید والامقام تأکید کرد که در ادامه این دلنوشته را می‌خوانیم.

محضر مبارک پدر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله)

آقاجان! بعد از سلام و در همین ابتدا می‌خواهیم بگوییم این آیه بار دیگر معنا شد: «مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا».

حتماً اخبار این روزهای موطن‌تان را شنیده‌اید؛

سر خمّ مِی سلامت، شکند اگر سبوئی!

آقاجان! بشارت‌تان باد که پیشانی نورانی روحانیت انقلابی، دوباره به خون نشست و مشهد دوباره معطر به عطر شهادت شد؛ عطری که از پیکر مبارک روحانی محبوب و مردمی، فضای آسمانی حرم را آسمانی‌تر نمود.

آقاجان! تبریک و تسلیت‌مان را پذیرا باشید؛ تبریک بخاطر داشتن چنین سربازانی و تسلیت بخاطر فقدان پرغربت‌شان!

سربازی که بعد از شهادت دو برادرش، سال‌ها زیر بیرق‌تان، علَم وحدت و خدمت را در مناطق شیعه‌و‌سنی به دوش کشید تا بتواند ارزشمندی روحانی تراز انقلاب خمینی را به همگان بنمایاند و مزدش آن بشود که در مهمانی خدا، در آغوش امام رئوف آرام بگیرد.

آقاجان! شهید اصلانی عزیز، غیر از فرزندان طلبه‌ای که برای انقلاب به یادگار گذاشت، بزرگترین میراث انقلابی گری‌اش، سال‌ها خادمی برای صاحبان اصلی انقلاب بود؛ آن هم در میان حاشیه‌نشینان!

پیرمردی حاشیه‌نشینی می‌گفت: محله‌ای یتیم شد.

آقاجان! غصه این روزهای‌مان آن است که مبادا اندکی خم به ابروی مبارکتان بیافتد؛ چراکه سربازان امام زمان (عج) که اکنون سربازی‌شان را در رکاب‌تان مشق می‌کنند، آماده‌اند تا در راه و مکتب‌تان بارها جانفشانی کنند.

آقاجان! می‌دانیم که می‌دانید طلاب و روحانیت چگونه مظلومانه و تکلیف‌مدارانه در میدان‌های علم‌و‌عمل، پای کار این نظام مقدس و الهی ایستاده‌اند و چه ناجوانمردانه جسم و جانشان زخم بر می‌دارد؛ اما این را نیز می‌دانید که مظلومیت‌ها و غربت‌ها و شهادت‌ها چیزی جز بر استقامت‌شان نمی‌افزاید.

آقاجان! خاطر مبارک‌تان جمع که طلاب خراسان، ذره‌ای در مسیر حرکت انقلاب و حضرت‌تان ترس و تردید به دل راه نمی‌دهند تا همچنان یاران خراسانی‌تان بمانند.

آقاجان! برای فرزندان‌تان دعا کنید تا بار امانت برادران شهیدشان را به سرمنزل مقصود رسانند و ختام عمرشان، همچون آنان لاله‌گون پایان‌پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار