مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

ولایت فقیه، مردم و فرهنگ دفاع مقدس سه ضلع اقتدار ایران اسلامی اند

سردار مرادحاجتی گفت: اگر پیرو رهبر باشیم و پشت مان مثل همیشه دلگرم به مردمی باشد که همیشه در صحنه اند و از فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت دفاع مقدس غفلت نکنیم، هرگز به بیراهه نخواهیم رفت و هر روز بر صلابت و اقتدارمان افزوده می شود.
کد خبر: ۵۱۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ - 07April 2022

ولایت فقیه، مردم و فرهنگ دفاع مقدس سه ضلع اقتدار ایران اسلامی اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع خادمین دانشگاه امام حسین (ع) در یادمان فتح المبین ضمن تبریک سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، خودسازی را بهترین دستاورد این ماه دانست و اظهار داشت: پاسدار انقلاب اول باید خودسازی کند بعد سرباز ولایت باشد.

وی اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی را مرهون سه ضلع معجزه آسای ولایت فقیه، مردم و فرهنگ عاشورایی و باصلابت دفاع مقدس دانست و افزود: اگر پیرو رهبر باشیم و پشت مان مثل همیشه دلگرم به مردمی باشد که همیشه در صحنه اند و از فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت دفاع مقدس غفلت نکنیم، هرگز به بیراهه نخواهیم رفت و هر روز بر صلابت و اقتدارمان افزوده می شود.

سردار مرادحاجتی گفت: هر که بر نفس خود غلبه کرد، می تواند بر دل مردم هم غلبه کند درست مثل حاج قاسم که هر چه افتاده تر شد، بلند مرتبه تر گشت و هر چه عزلت گرفت، عزیزتر شد و این رسالت اصیل پاسداری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: مناسبت و بهانه برای خودسازی فراوان است از جمله همین ماه مبارک که یک فرصت طلایی است برای پرورش روح و جسم که هر کدام مان بتوانیم با صیقل دادن خود، آئینه ای برای انعکاس فرمایشات رهبر عزیزمان به دنیای اسلام و صدای ملت برای هر چه بهتر زیستن باشیم.

وی متذکر شد: رسالت پاسداری زمانی به اوج می رسد که خود را در رکاب ولایت فقیه، وقف خدمت بی منت به مردم کنیم و از حاشیه ها و بازی های سیاسی و جناحی دوری بجوئیم تا ملت ببینند و بدانند که لباس سبز پاسداری جز برای خدمت به تن هیچکس نخواهد رفت.

سردار مرادحاجتی در پایان، با اشاره به اینکه پاسدار بودن تنها لباس سبز پوشیدن نیست، افزود: آرمان سبز داشتن ملاک است. آرمان سبز یعنی گذشتن از سپیدی روح و قرمزی خون در لوای پرچمی که هم عزت نظام و انقلاب در آن است، هم بیرق اسلام و ولایت است و هم نماد عزت و غرور ملی مردمی که هر چه دارند از برکت وجود همین پرچم با صلابت است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار