اولین جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سالن جلسات استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ - 19August 2015

اولین جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از یاسوج؛ اولین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس به ریاست دکترحاج فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیرستاد، ضمن تبریک 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور فرهنگ والای ایثار و شهادت و پایمردی و شکوه و عزت انقلاب اسلامی ایران است. هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم رژیم یعثی و سرکردگان آنها، خود برگ زرینی از تاریخ این دیار کهن میباشد.

درفشی با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه درخشانی از حیات مقتدارنه و مایه فخر و مباهات ملت قهرمان ایران اسلامی است، گفت: دفاع مقدس ما گنج پر بهایی است که بخشی از آن میراث، خون عزیزترین جوانان ایران اسلامی بوده که با پاسداشت و یادآوری آن حماسهها خاطره روزهای نبرد و حماسه دوباره تازه میشود.

امرالله درفشی افزود: امسال برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار "ما میتوانیم با همدلی و همزبانی" طرح ریزی و اجرا خواهد شد.

در این جلسه، درفشی خواستار تشکیل کمیتههای ستاد شد و هدف از تشکیل این کمیتهها را بالا بردن کیفیت برنامه های قابل اجرا در هفته دفاع مقدس عنوان کرد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار