دومین شهید حادثه حرم رضوی در مشهد تشییع شد

پیکر مطهر حجت‌الاسلام «محمدصادق دارایی» دومین شهید حادثه حرم رضوی امروز در مشهد تشییع و در بارگاه امام مهربانی‌ها آرام گرفت.
کد خبر: ۵۱۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 08April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی شهادت حجت‌الاسلام «محمدصادق دارایی» یکی از مجروحین جنایت عناصر تکفیری در حرم مطهر رضوی، پیکر مطهر این روحانی جهادگر با حضور آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، مسوولین لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم امروز در مشهد تشییع شد.

این مراسم در میان حزن و اندوه روزه‌داران مشهدی از مجتمع فرهنگی مهدیه آغاز شد و تشییع‌کنندگان، پیکر مطهر شهید دارایی را تا حرم مطهر امام رضا (ع) بدرقه کردند.

بعد از اقامه نماز بر پیکر شهید دارایی توسط نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، این شهید والامقام در بهشت ثامن‌الائمه (ع) صحن جمهوری اسلامی در جوار شهید حجت‌الاسلام اصلانی اولین شهید حادثه حرم رضوی و شهدای انفجار عاشورای سال ۱۳۷۳ حرم رضوی آرام گرفت.

دومین شهید حادثه حرم رضوی در مشهد تشییع شد

یک تروریست تکفیری روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم امام رضا (ع) با سلاح سرد به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و برادر ۲ شهید، در همان لحظات اولیه به برادران شهیدش پیوست و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که سرانجام روز گذشته حجت‌الاسلام دارایی بر اثر جراحات و صدمات وارده به لقای معبود شتافت..

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار