امام جمعه خرمشهر:

عملیات تروریستی مشهد توطئه ای برنامه بر هم زدن وحدت شیعه و سنی است

عادل پور شهادت روحانیون در مشهد مقدس در یک عملیات تروریستی را یادآور شد و گفت: این عملیات توطئه ای برنامه ریزی شده علیه امت اسلام برای بر هم زدن وحدت شیعه و سنی است.
کد خبر: ۵۱۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ - 08April 2022

عملیات تروریستی مشهد توطئه ای برنامه بر هم زدن وحدت شیعه و سنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته خرمشهر در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: عاقبت ایستادگی مردم مظلوم یمن و انصار الله باعث شد آل سعود آتش بس اعلام کند که برای مردم این کشور یک پیروزی بزرگ است.

وی با اشاره به ۲۰ فروردین روز انرژی هسته ای گفت: فناوری هسته ای در جمهوری اسلامی یک فناوری بومی بوده و توسط جوانان رشید ایرانی به وجود آمده است.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه هیچ کشور و قدرتی حق آن را ندارد که این انرژی، فناوری و علم را از جمهوری اسلامی بگیرد، افزود: مذاکره کنندگان ایران اسلامی باید در قبال حق جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران اسلامی ذره ای کوتاه نیایند.

وی شهادت روحانیون در مشهد مقدس در یک عملیات تروریستی را یادآور شد و بیان داشت: این عملیات توطئه ای برنامه ریزی شده علیه امت اسلام برای بر هم زدن وحدت شیعه و سنی است.

عادل پور گفت: حمله تروریستی به طلبه‌ها در حرم مطهر ثامن الائمه هتک حرمت به امام، اسلام و انقلاب است و دل همه مسلمانان اهل سنت و شیعه را به درد آورد.

خطیب جمعه خرمشهر با بیان اینکه این اتفاق نخستین جنایت استکبار جهانی نبوده است، یادآور شد: استکبار جهانی از عناصر بی بصیرت و ناآگاه برای ایجاد تفرقه بین امت اسلام استفاده می‌کند که توطئه‌ای خطرناک است.

وی افزود: جریان سازی فضای مجازی قبل و بعد از حادثه نشان از یک برنامه حساب شده است و باید مراقب قلم و تصویر و اظهار نظر خود باشیم چرا که فضای مجازی تاثیر جهانی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها