امام جمعه اندیمشک:

اختلاف بین شیعه و سنی همواره از سوی دشمنان هدف‌گذاری شده است

حجت الاسلام موسوی گفت: اختلاف بین شیعه و سنی هم همواره از سوی دشمنان هدف‌گذاری شده است و دشمنان اسلام برای این موضوع خیلی تلاش کرده‌اند.
کد خبر: ۵۱۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ - 08April 2022

اختلاف بین شیعه و سنی همواره از سوی دشمنان هدف‌گذاری شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید کمال موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک اظهار داشت: حادثه تروریستی تلخ و دلخراش حرم مطهر امام رضا(ع) قلب و روح همه مومنین را جریحه‌دار کرد.

وی با بیان اینکه شهادت این عزیزان و مجروحیت یک تن دیگر خوی پلید دشمنان اسلام را بار دیگر نشان داد، افزود: چنین حوادثی در قاموس شیعه پررنگ است و این خون‌های پاک هیچگاه به هدر نمی‌روند لذا آنها برای همیشه در تاریخ خواهند بود.

امام جمعه اندیمشک گفت: مدعیان حقوق بشر، وهابیت و تکفیری‌ها به روش‌های مختلف همواره پول امت اسلام را صرف ریختن خون فرزندان اسلام می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری امت اسلام یادآور شد: این خون‌های به ناحق ریخته موجی از وحدت را میان امت اسلام رقم زده است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: دشمنان بارها در جوامع اسلامی خون‌هایی را ریخته و به ناحق کشته‌اند تا اختلاف افکنی کنند. اختلاف بین شیعه و سنی هم همواره از سوی دشمنان هدف‌گذاری شده است و دشمنان اسلام برای این موضوع خیلی تلاش کرده‌اند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به عرف جامعه درخصوص هزینه‌هایی که صاحبان عزا در مراسم ختم برای غذا دادن صرف می‌کنند، گفت: رسومی همانند غذا دادن صاحب عزا مورد تایید نیست و همه باید کمک کنند که هزینه‌های گزاف صاحبان عزا و ماتم را کم و با درک شرایط به نحو مطلوب دیگری این رسوم نامناسب را کمرنگ نمود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار