امام جمعه پاوه:

باید مراقب گسترش فتنه‌های دینی باشیم

ماموستا «قادری» گفت: در چند روز گذشته دو طلبه در مشهد و دو طلبه نیز در یکی از حجره‌ها دینی گنبد کاوس استان گلستان به شهادت رسیدند و باید مراقب مدارس، حجره‌ها و مراکز دینی باشیم تا فتنه‌ها در کشور گسترش پیدا نکند.
کد خبر: ۵۱۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 08April 2022

باید مراقب گسترش فتنه‌های دینی باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: هنوز هم ضاربین و قاتلین این دو حادثه مجهول الهویه و یا شناسایی نشده اند و انگیزه آنان مشخص نیست اما دستور رییس جمهور به وزارت اطلاعات برای پیگیری موضوع، مایه قدردانی است و ملت شریف ایران باید  هوشیار و آگاه باشند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: در چند روز گذشته دو طلبه در مشهد و دو طلبه نیز در یکی از حجره ها دینی گنبد کاوس استان گلستان به شهادت رسیدند و باید مراقب مدارس، حجره‌ها و مراکز دینی باشیم تا فتنه ها در کشور گسترش پیدا نکند.

وی با بیان اینکه این اقدامات و حرکتها مردود و محکوم است بیان کرد: متاسفانه در کشور ما برخی از مدعیان انقلاب با حرکت های نسنجیده و احساساتی بیشتر به آرمانها و ارزشهای انقلاب ضربه و دنبال ایجاد بحران هستند.

ماموستا قادری تصریح کرد: حدود هزار آیه قرآن کریم قصص قوم ها و ملت های مختلف و سرگذشت آنان است و طولانی ترین قصص مربوط به قوم یهود است.

امام جمعه پاوه ادامه داد: قوم یهود با وجود همه عنایات خدای متعال اما دست از لجاجت برنداشتند و با ملاحظه سوره بقره می توان دریافت یهود همچنان ضد اسلام و معنویت هستند و تنها آرمان آنها فتنه و کسب مادیات است.

ماموستا قادری گفت: درباره بزرگی و فضیلت ماه مبارک رمضان در احادیث و سیره سلف صالح اشاره های فراوانی شده و زبان از بیان آن قاصر است.

خطیب جمعه پاوه تصریح کرد: در میان ماه های قمری ، ماه رمضان فضیلت های بیشتری دارد چرا که قرآن کریم در آن نازل شده، تنها نام رمضان در قرآن ذکر شده و عبادات این ماه اجر و پاداش بسیار فراوانی دارد.

ماموستا قادری با بیان اینکه روزه گرفتن در ماه رمضان عامل نصرت دین است اضافه کرد: رمضان ماه محو شدن گناهان و روزه گرفتن مقابله با شیطان و جواب منفی به مخالفین دین و معنویت است

وی گفت: بدون شک و تردید همه انسانها دچار گناه و لغزش شده ایم و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای توبه و استغفار و جبران و ترمیم کاستیها است.

ماموستا قادری افزود: باوجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی خوشبختانه استقبال مردم پاوه از جمعه و جماعات و به ویژه ماه رمضان ستودنی است و این بیانگر دیانت و دین مداری مردم این منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار