پیکرهای 4 شهید خط‌شکن گمنام در خراسان رضوی تشییع می‌شود

پیکر مطهر چهار شهید خط‌شکن گمنام در شهر فیروزه از توابع شهرستان نیشابور و روستای نریمانی در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) از توابع شهرستان مشهد تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
کد خبر: ۵۱۵۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ - 19August 2015

پیکرهای 4 شهید خط‌شکن گمنام در خراسان رضوی تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، محمد احراری نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان خراسان رضوی، در گفتگویی در خصوص مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر 4 شهید گمنام در خراسان رضوی گفت: پیکر مطهر 4 شهید خطشکن گمنام از ۱۳شهید گمنام خطشکن که بهتازگی در مشهد مقدس تشییع شدند در روستای نریمانی و نیز شهر فیروزه، تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

تشییع و تدفین دو شهید گمنام در روستای نریمانی

وی افزود: دو تن از این شهدا که مربوط به عملیات خیبر و بدر هستند و در اسفند سال 63 و 62 به شهادت رسیدند و سن آنها در زمان شهادت 28 و 20 سال بوده است ساعت ۹صبح جمعه هفته جاری از مسجد جامع روستای نریمانی واقع در کیلومتر ۶۰جاده سرخس بهطرف مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) این روستا تشییع و سپس در این مدرسه علمیه به خاک سپرده خواهند شد.

نماینده کمیته جستوجوی مفقودین در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استقبال از پیکرهای مطهر این دو شهید عصر پنجشنبه در مسیر انتقال پیکرها در شهرک شهید رجایی مشهد و روستاهای مسیر انجام میگیرد. مراسم وداع با پیکرهای این دو شهید نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) روستای نریمانی برگزار میشود.

تشییع و تدفین دو شهید گمنام در فیروزه

احرای همچنین از برگزاری مراسم تشییع دو شهید گمنام دیگر در شهر فیروزه خبر داد و گفت: پیکرهای پاک این دو شهید گمنام که در عملیات خیبر و بدر در جزیره مجنون و شرق دجله در سن 22 و 32 سالگی به شهادت رسیدند ساعت ۹صبح یکشنبه اول شهریورماه از چهارراه بعثت به سمت پارک وحدت شهر فیروزه تشییع و در این پارک آرام میگیرند.

نماینده کمیته جستوجوی مفقودین در خراسان رضوی افزود: مراسم استقبال از این دو شهید گمنام عصر شنبه 31 مردادماه در ورودی شهر فیروزه برگزار میشود و مراسم وداع با پیکرهای این دو شهید نیز شنبهشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر فیروزه انجام میگیرد.وی از مردم این دو منطقه برای حضور باشکوه در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام دعوت کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی محمدی
|
-
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
باسلام فیروزه شهرستان مستقل است واز توابع نیشابور نیست لطفا در تنظیم خبر دقت فرمایید
نظر شما
پربیننده ها