دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌ شهید «سید نوید موسوی»

سردار «حکمتیان» با خانواده شهید «سید نوید موسوی» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۱۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰ - 08April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور در شهرستان گچساران ضمن دیدار با خانواده شهید «سید نوید موسوی» بر سر مزار مطهر این شهید والامقام حاضر شد و ادای احترام کرد‌.

سرتیپ دوم پاسدار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل شد تا به نمایندگی از سبزپوشان و سبز اندیشان همیشه سرافراز تیپ ۴۸ فتح، محضر خانواده شهید نوید موسوی برسیم. 

وی با بیان اینکه شهید نوید موسوی زنده است و روح گرانقدرش نزد ماست، افزود: این شهید والامقام با خدا معامله کرد و از همه دلبستگی‌های مادی و دنیوی گذشت و به ندای امامین انقلاب لبیک گفت و با تأسی از سرور و سالار شهیدان با یزیدیان زمان جنگید.

سردار حکمتیان خطاب به خانواده شهید نوید موسوی گفت: شهادت بالاترین افتخار است و شهید موسوی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم کرد و بالاترین افتخار نصیب خانواده این شهید والامقام شده است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح ابراز داشت: باید راه شهدا را ادامه دهیم و تا آخرین قطره خون از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

سرباز وظیفه «سیدنوید موسوی» ۹ فروردین‌ ۱۴۰۰ هنگام انجام وظیفه در برخورد با سارق و شرور مسلح در شهرستان دیلم به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار