روایتی شاعرانه از حادثه تروریستی حرم رضوی (ع) + فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر دومین شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی (ع) در بارگاه امام هشتم با شعرخوانی به یاد شهدای طلبه این حادثه برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳ - 10April 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌‍پرس، مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام محمدصادق دارایی، دومین شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار شد. مردم با حضور پرشور خود در این مراسم ضمن انزجار از اقدامات عناصر تکفیری تروریستی در به شهادت رساندن دو تن از روحانیون در حرم امام رئوف (ع) بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کردند.

با لبان روزه در لباس رسول، چامه عاشقی سرود اینجا

در مراسمی که با حضور زائران و مجاوران بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) و در حرم امام هشتم برگزار شد، شعری در رثای مقام شهدای اخیر حمله تروریستی و برائت از دشمنان خوانده شد. از نکات قابل توجه مراسم تشییع پیکر‌های این دو شهید روحانی حضور پرشور رزمندگان فاطمیون و خانواده شهدای افغانستانی و در این مراسم بود. آنان با محکوم کردن این اقدام خواستار اشد مجازات برای عاملان حادثه شدند.

پیکر شهید دارایی، در کنار شهید اصلانی، دیگر شهید حادثه تروریستی حرم امام رضا (ع) و در جوار مزار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۷۳ به خاک سپرده شد.

شهید محمدصادق دارایی بزدی متولد سال ۱۳۷۶ و یکی از طلبه‌های فعال شهر مشهد بود. در کارنامه فعالیت‌های او خدمات ماندگاری چون تأسیس و مدیریت مرکز نیکوکاری شهید جهاندیده واقع در شهرک شهید رجایی - حر ۹ - شهید معقول ۶۰، مسجد طفلان مسلم دیده می‌شود که برنامه‌های متعددی از جمله کمک‌های مالی به نیازمندان، توانمندسازی و کارآفرینی ویژه نیازمندان، ترویج سبک زندگی اسلامی، تاسیس مراکز آموزشی با برنامه‌های اسلامی و... دارد.

در ادامه، شعرخوانی حماسی در رثای شهدای روحانی حادثه تروریستی حرم امام رضا (ع) را می‌بینید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار