همراه با شهدا/ وصیت نامه شهید علیرضا حاجی بابایی

بکوشید تا خدا سو شوید و از دالان تنگ دنیا با صلابت و آگاهی گذر کنید

نوجوان شهید علیرضا حاجی بابایی در فرازی از وصیت نامه خود می نویسد: به امید آن روز که در قربان گاه شهادت، تن را فدای اسلام و ارزش‌های آن کنم، به امید آن روز که چندان دور نیست !
کد خبر: ۵۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ - 23August 2015

بکوشید تا خدا سو شوید و از دالان تنگ دنیا با صلابت و آگاهی گذر کنید

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس؛ وصیت نامه شهید علیرضا حاجی بابایی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هدایت نه چیزی است که بتوان در مردم دمید، که هدایت موهبتی است خدایی و آنان که در راه خدا بکوشند خدایشان هدایت میکند.

ایمان به الله و جذب در رسالت پیامبر و نگرش در راه فرو رفتن در اعماق معجزة قرآن، و کشیده شدن به صراط مستقیم و فریادهای پیاپی مجریان این پیام در طول زمان و قیام خونین آنان علیه دستاندرکاران ریا و نفاق و مولود نامبارکشان ظلم و استکبار، و رهبری پیامبر گونة امام خمینی(ره) انسان را برآن میدارد که منیّت خود را در اعماق دریای هواها جاگذاشته و روح پاکِ خدایی خود را به موج عظیم «اِنّالِلَّهِ وَ اِنّا اِلیهِ راجِعُونَ» بسپارید،«که قرآن فرمود:«وَ الَّذینَ جاهَدُوا فیها لَنَهْدِینَّهُمْ سُبُلَنا»

خدا بر او منّت هدایت مینهد و صراط مستقیم بر او ارزانی میدارد. او میرود و در هرگام ، خویشتنش محوترمیشود تا استقرار عدل را در حکومت خدا برزمین ترسیم نماید. از پیچ و خم این رود طویل نمیهراسد که مسیر را تشخیص داده و هدف را شناخته و به معبودش راهنمایی میگردد.

به امید آن روز که در قربان گاه شهادت، تن را فدای اسلام و ارزشهای آن کنم، به امید آن روز که چندان دور نیست !

تنها شما را سفارشی دارم که آن هشدار است ! هشدار ره سپردن به سوی الله است. پس بکوشید تا خدا سو شوید و از دالان تنگ دنیا با صلابت و آگاهی گذر کنید و در این راه، هم جهت با امام و همسفر با قافلة جهت یافتة او به سوی خدا گردید که در این راه شهید و شاهد بودن در صراط الله، جاوید گشتن است . مبادا در دخمة کور این دالان در خواب غفلت فرو روید که نابودی بر شما لبخند خواهد زد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار