مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه:

مکتب شهید «صیاد‌شیرازی» به الگویی برای نیروهای مسلح تبدیل شده است

سردار «باباخانی» در پیامی اعلام کرد: مکتب ولایت‌مداری و وحدت‌آفرین شهید صیاد‌شیرازی با شهادت او به پایان نرسیده؛ بلکه به برکت خون پاک او جاودانه شده و به الگویی برای همگان به ویژه نیرو‌های مسلح تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۱۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ - 09April 2022

مکتب ولایت‌مداری و وحدت آفرین شهید «صیاد‌شیرازی» با شهادت او به پایان نرسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با صدور پیامی‌ بیست‌و‌سومین سالگرد شهادت سپهبد «علی صیادشیرازی» را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

۲۱ فروردین، یادآور شهادت امیر سرافراز سپهبد علی صیادشیرازی فرماندهی برجسته، دلیر، شجاع، انقلابی و ولایتمدار است که یاد و خاطره او برای همیشه در ذهن همه مردم عزیز و پیشکسوتان دفاع مقدس و نسل‌های آتی ماندگار خواهد بود.

شهید علی صیاد شیرازی شخصیتی برجسته و مثال‌زدنی و دلسوزی برای انقلاب و اسلام و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود. او در طول دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن، مطیع محض ولایت و فرمانده کل قوا و همواره محور وحدت میان ارتش و سپاه بوده و عمر گران‌بهای خود را خالصانه صرف خدمت به اسلام و نظام مقدس اسلامی کرد.

مکتب ولایت‌مداری و وحدت‌آفرین شهید صیاد‌شیرازی با شهادت او به پایان نرسیده؛ بلکه به برکت خون پاک او جاودانه شده و به الگویی برای همگان به ویژه نیرو‌های مسلح تبدیل شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرافراز ارتش اسلام و تمامی شهدای گران‌قدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید می‌کنم ملت شهیدپرور ایران اسلامی با تأسی از وصایای معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) با پاسداشت مقام شهید و شهادت، راه پرافتخار و نورانی شهید این شهید والامقام و سایر شهدای عزیز ایران اسلامی را تداوم بخشیده و همچنان جبهه دشمنان خبیث و خیره سر را در نیل به اهداف پلید ناکام و مأیوس خواهند ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار