تولیت آستان احمدی و محمدی(ع):

حضرت شاهچراغ (ع) پیشگام همراهی با مقام ولایت بودند

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) گفت: حضرت شاهچراغ (ع) پیشگام حمایت و همراهی با مقام ولایت بودند.
کد خبر: ۵۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ - 19August 2015

حضرت شاهچراغ (ع) پیشگام همراهی با مقام ولایت بودند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب در نخستین همایش علمی و پژوهشی سومین حرم اهل بیت(ع) در شیرازاظهار داشت:افراد بصیر همواره سعادت بهره مندی از نعمت ولایت را به دست می آورند.

وی با بیان این که حضرت شاهچراغ (ع) پیشگام حمایت و همراهی از مقام ولایت بودند، افزود: ایشان هم پس از پدر گرامی شان مردم را به سمت بیعت با حضرت علی ابن موسی رضا (ع) هدایت کردند و پس از آن کاروانی در حمایت شکل دادند و در آخر نیز در مسیر وفاداری به ولایت به درجه والای شهادت نایل شدند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شیراز در زمان طاغوت محل تاخت و تاز حرکت های کوبنده دشمنان اسلام بود گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جای آن اقدامات شاهد گام های مثبت و ارزنده ای در راستای  تعالی و کمال هستیم.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب این اقدامات به برکت وجود امامزادگان واجب التعظیم است که تحت برکت حضور آنها شاهد حرکت در مسیر اسلام هستیم.

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) با بیان این که این همایش علمی یکی از اقدامات خوب در تداوم همین برکات نظام انقلاب اسلامی است که امیدواریم منشا خیر و برکت باشد افزود: امیدواریم همه ما نعمت خدمت به این آستان پر برکت را در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام برای ارتقا جایگاه حرم به دست آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها