مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

زبان هنر شیواترین زبان برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی است

امیر «نجاتی» گفت: با بهره‌مندی از زبان هنر و استفاده از ظرفیت عظیم هنرمندان، می‌توان ضمن تبیین هنر انقلابی به بسیاری از شبهات پیرامون انقلاب اسلامی پاسخ داد.
کد خبر: ۵۱۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 10April 2022

زبان هنر مهم ترین و شیواترین زبان انتقال مفاهیم انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «جلیل محمدی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بجنورد امروز با امیر «محمد نجاتی» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر نجاتی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی عبادات و توفیق بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان، طی سخنانی اظهار داشت: زبان هنر را مهم‌ترین و شیواترین  زبان برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی است. با بهره‌مندی از زبان هنر و استفاده از ظرفیت عظیم هنرمندان، می‌توان ضمن  تبیین هنر انقلابی به بسیاری از شبهات پیرامون انقلاب اسلامی پاسخ داد.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به یاری خدا امروز جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف علمی پیشرفت چشمگیری داشته اند و در همه زمینه ها سرآمد هستند بنابراین همواره ما باید قدردان نعمت بزرگ انقلاب باشیم و آن را برای نسل جوان به خوبی بازگو کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و ارزشمند است که باید از این گنجینه الگوگیری و بیشترین بهره‌برداری شود به تبیین اهداف تدوین دانشنامه دفاع مقدس و تالیف کتب دفاع مقدس استان اشاره و عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما تدوین دانشنامه دفاع مقدس است که اراده خوبی در استان برای تدوین دانشنامه به‌وجود آمده که امیدواریم با همدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی که خود دارای مداخل و اسناد نفیسی در دوران دفاع مقدس هستند، این مهم محقق شود.

حجت‌الاسلام «جلیل محمدی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: تفکری نیز در بخشی از جامعه حکم‌فرماست و آن تفکر مجازی و اینستاگرامی است که عمق و ریشه و مبنا ندارد، اما پر زرق و برق است، تفکری که بمباران می‌کند و اجازه اندیشیدن را می‌گیرد و دروغ و شایعه را مطرح می‌کند و فرد وقتی می‌خواهد تأمل کند، او را دچار ابهام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مواجهه با دشمن باید جهاد تبیینی و روایتگری در سرلوحه کار ما قرار گیرد، گفت: همه ما و شما و به ویژه آن‌هایی که دست به قلم دارند و اهل سخن هستند، در این جهاد وظیفه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار