علی اصغر فانی خبر داد:

فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدارس کشور/تاثیر اردوهای راهیان نور در تربیت دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دولت یازدهم به‌دنبال جلب مشارکت نهادهای مختلف در تربیت دانش آموزان هستیم و امروز تشکل‌هایی چون بسیج دانش آموزی، اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی و سازمان جوانان هلال احمر در مدارس کشور فعال هستند.
کد خبر: ۵۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ - 19August 2015

فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدارس کشور/تاثیر اردوهای راهیان نور در تربیت دانش آموزان

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در همایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج، سپاه و وزیر آموزش و پرورش که عصر امروز در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، تقویت روحیه گذشت در دانش آموزان، انتقال فرهنگ رزمندگان به نسل فعلی و آینده، تقویت روحیه دفاع از میهن اسلامی همه از وظایف تعلیم و تربیت اسلامی است.

وی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور در تربیت اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان موثر است.

فانی ادامه داد: ما در دولت یازدهم بهدنبال جلب مشارکت نهادهای مختلف در تربیت دانش آموزان هستیم و امروز تشکلهایی چون بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمنهای اسلامی و سازمان جوانان هلال احمر در مدارس کشور فعال هستند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان داشت: سفرهای راهیان نور در سال تحصیلی 93 الی 94 هنوز ادامه دارد و شاهد حجم بالای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب هستیم، برآورد ما اینست که تا پایان شهریور به مرز 650 هزار برسیم که در تاریخ راهیان نور بی سابقه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما امسال مشارکت مالی دانش آموزان در برگزاری اردوهای راهیان نور را داشتیم و 5 میلیارد تومان از هزینه های راهیان نور از طرف خانوادههای دانش آموزان در قالب مشارکتهای مردمی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها