مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

آغاز احداث یادمان شهید گمنام پادگان شهید مدنی اصلاندوز

«واحد» با بیان اینکه طرح یادمان شهید گمنام مرکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز تأیید شده است، از آغاز احداث یادمان این شهید گمنام در ابتدای هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 10April 2022

آغاز احداث یادمان شهید گمنام پادگان شهید مدنی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هیئت امنای شهید گمنام مرکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز مغان ظهر امروز (یکشنبه) در دفتر فرماندهی این مرکز برگزار شد.

در این جلسه، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: بودن یک شهید گمنام در مرکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز مغان، از دیدگاه تربیتی می‌تواند تأثیر زیادی در بین نسل جوان و سرباز داشته باشد و هدف از خاکسپاری این شهید گمنام در این مکان، ارتقاء روحیه معنوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است.

وی افزود: طرح یادمان شهید گمنام این مرکز به تأیید مهندسی و امور یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رسیده است و از ابتدای هفته آینده احداث بنای آن آغاز می‌شود.

سرهنگ «پرویز قاسم‌زاده» فرمانده مرکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز نیز گفت: این مرکز آموزشی آمادگی‌های لازم را در خصوص احداث یادمان شهید گمنام دارد و رایزنی‌های لازم را با فرمانداری اصلاندوز درباره جذب اعتبار مالی و انجام همکاری‌های لازم، انجام داده و خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها