رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راز ماندگاری شهید صیاد شیرازی «اخلاص» بود

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به ابعاد شخصیتی سپهبد شهید صیاد شیرازی گفت: راز ماندگاری این شهید در اخلاصش نهفته بود؛ چراکه او انسانی خدایی بود و هر کس که خدایی شود، هرگز به فراموشی سپرده نخواهد شد.
کد خبر: ۵۱۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲ - 11April 2022

راز ماندگاری شهید صیادشیرازی اخلاص بودحجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست، اظهار داشت: هنر سپهبد شهید صیاد شیرازی در این بود که زندگی‌اش در راه خدا و به یاد خدا و برای خدا بود و این حیات پر برکت با شهادت خاتمه یافت.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی علاوه بر «صیاد دل‌ها»، «صیاد شهادت» نیز بود، گفت: نام این شهید بزرگوار برای تمام تاریخ کشور ما به‌عنوان اسوه، ایثار و فداکاری و شهادت‌طلبی ثبت شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: صیاد شیرازی را نسل‌های بعدی قطعاً بیش از نسل امروز تکریم خواهند کرد؛ چراکه اگر عزیزانی چون او پا به عرصه نمی‌گذاشتند، امروز ایران اسلامی به این سطح از اقتدار و توانمندی دست نمی‌یافت.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: ایران اسلامی مدیون مجاهدت‌های رزمندگان و دلیرمردان شهیدی چون صیاد شیرازی‌ها، سلیمانی‌ها، بابایی‌ها، باکری‌ها، فکوری‌‌ها و دیگر فرزندان رشید این سرزمین قهرمان‌پرور است که باید قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و یاد و خاطره آنان را زنده نگه‌داریم.

وی راز ماندگاری شهید صیاد شیرازی را در اخلاص این شهید بزرگوار عنوان و تصریح کرد: همه کارهای او برای رضای خدا بود و غیر خدا را به معنای حقیقی کلمه از وجود خود بیرون کرده بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: شهید صیاد انسانی خدایی بود و هر کس که خدایی شود، هرگز به فراموشی سپرده نخواهد شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار