فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان:

سلحشوری‌های شهید «صیاد شیرازی» از ذهن ملت پاک نخواهد شد

امیر «مرادبکی» گفت: شهید «صیاد شیرازی» الگوی ایمان، تقوا، اخلاص، انقلابی‌مداری و برگزیده خداوند بود، سلحشوری این شهید والامقام در ۲ سال قبل از جنگ، در تثبیت انقلاب و در عملیات‌های مختلف، به‌خصوص عملیات مرصاد ستودنی است و هیچ‌وقت از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۵۱۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 10April 2022

سلحشوری‌های شهید «صیاد شیرازی» هیچ وقت از اذهان ملت پاک نخواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، امیر سرتیپ‌دوم «پرویز مرادبکی» فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان، امروز (یک‌شنبه) در مراسم بزرگداشت شهید «صیاد شیرازی» در حسینیه امام خمینی (ره) همدان، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان دارای اقتدار است و این اقتدار را مدیون انسان‌های بزرگی هستیم که برای خود ابدیت و جاودانگی و برای ایران اسلامی اقتدار و امنیت آفریدند.

وی با اشاره به شهادت ۲ تن از روحانیون در حرم امام رضا (ع)، اظهار داشت: دشمن چون نمی‌تواند رودررو با ملت ایران بجنگد، به این عملیات‌های رذیلانه دست می‌زند و درصدد این است که اتحاد بین شیعه و سنی را بهم بزند و ما معتقدیم خط تروریست با مذهب در یک جا نمی‌گنجد و تروریست به ما ضربه زده است.

امیر «مرادبکی» بیان داشت: شهید «صیاد شیرازی» الگوی ایمان، تقوا، اخلاص، انقلابی‌مداری و برگزیده خداوند بود، سلحشوری این شهید والامقام در ۲ سال قبل از جنگ، در تثبیت انقلاب و در عملیات‌های مختلف، به‌خصوص عملیات مرصاد ستودنی است و هیچ‌وقت از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی متذکر شد: از همین‌جا اعلام می‌کنیم که به‌عنوان یک سرباز، راه این فرمانده شهید که راه انقلاب و امام حسین (ع) است را ادامه خواهیم داد و از اهداف انقلاب کوتاه نخواهیم آمد تا زمانی که به دست پرچم‌دار اصلی آن برسد.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار