نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران:

زیاده‌خواهی مدیران و حقوق‌های نجومی آسیب‌زاست

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه روحیه جهادی سبب ارتقاء فرهنگ و راندمان کاری ادارات می‌شود، گفت: اشرافی‌گری و زیاده‌خواهی مدیران و حقوق‌های نجومی آسیب‌زاست و موجب بروز مشکلات می‌شود.
کد خبر: ۵۱۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 10April 2022

زیاده خواهی مدیران و حقوق‌های نجومی آسیب زاستبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، امروز (یک‌شنبه) در نشست با مدیران بنیاد مسکن استان، تأمین مسکن را از اساسی‌ترین نیاز‌های انسان دانست و اظهار داشت: ساخت مسکن در مناطق محروم و کم‌برخوردار مسئله مهم و اساسی است.

وی با اظهار اینکه برای تأمین و ساخت مسکن باید روحیه‌ای جهادی داشت، افزود: نگاه و تلاش جهادی باید از یک کانون معنوی و فرهنگی انرژی و الهام گیرد و سلامت هر نهاد تضمین‌کننده رشد و موفقیت آن نهاد است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه روحیه جهادی سبب ارتقاء فرهنگ و راندمان کاری ادارات می‌شود، بیان داشت: اشرافی‌گری و زیاده‌خواهی مدیران و حقوق‌های نجومی آسیب‌زاست و موجب بروز مشکلات می‌شود.

محمدی لائینی حفظ سلامت دینی، ایمانی و اخلاقی را ضروری دانست و تصریح کرد: همچنین تلاش جهادی را باید ارتقاء داد و این مسئله سبب کارآیی و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران بر ضرورت جبران عقب‌ماندگی در حوزه مسکن در این استان تاکید و خاطرنشان کرد: باید مازندران را به معدل کشوری برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها