درخواست شهید فخری‌زاده از سردار سلیمانی/ روایتی از بی‌قراری شهید برای زیارت امام حسین (ع) + فیلم

شهید فخری‌زاده یک‌بار از سردار سلیمانی درخواستی داشت که خاطره آن را حاج حسین کاجی در برنامه سحرگاهی «ماه من» روایت کرد.
کد خبر: ۵۱۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۳ - 12April 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاج «حسین کاجی» از رزمندگان و راویان دوران دفاع مقدس این ایام مهمان سحرگاهان رمضان در برنامه «ماه من» است و به خاطره‌گویی و بیان روایت‌هایی از دوران دفاع مقدس و سیره شهدا می‌پردازد.

درخواست شهید فخری زاده از سردار سلیمانی/ فقط یک سلام به اباعبدالله+ فیلم

وی در یکی از این برنامه‌ها به به خاطراتی از شهید «محسن فخری‌زاده» و اعتقاد او به اهل بیت (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: شهید فخری‌زاده برایش مهم نبود صدا و مداح کیست. می‌گفت مگر می‌شود کربلا را تصور کرد که یک لشکر بر سر یک نفر ریخته‌اند و گریه نکرد؟ من این را می‌بینم و گریه می‌کنم. این آدم نخبه بزرگ به دور از محافظ برای عزاداری می‌رفت به آن هیاتی که از نوجوانی تا همین اواخر داشت و دوستانش او را می‌دیدند که بین جمعیت در حال حرکت دادن آن چرخی است که باند و بلندگو روی آن است.

کاجی به درخواست شهید فخریزاده از سردار سلیمانی نیز اشاره‌ای کرد و افزود: آنقدر بی‌قرار کربلا بود که یک بار به حاج قاسم گفته بود امکانش هست تو که در عراق نفوذ داری من را به زیارت امام حسین (ع) ببری؟ حاج قاسم گفته بود محال نیست، اما من موافق نیستم، چون اگر من شهید شوم، معادل من هست، ولی تو معادل نداری. آنقدر بی‌قرار بود آخر کاری خواسته بود نزدیک مرز برود و از آنجا به اباعبدالله (ع) سلام بدهد.

در ادامه فیلم این روایتگری را می‌بینید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار