نماینده مردم در مجلس:

صهیونیست‌ها درصدد ایجاد اجماع جهانی علیه ایران هستند

رضازاده گفت: صهیونیست‌ها در تلاش هستند اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کنند که این دسیسه آن‌ها با شکست مواجه می‌شود.
کد خبر: ۵۱۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ - 11April 2022

صهیونیست‌ها درصدد ایجاد اجماع جهانی علیه ایران هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به درخواست وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای اجرای «طرح ب» علیه ایران، اظهار داشت: صهیونیست‌ها مخالف بازگشت آمریکا به توافق برجام هستند لذا از همه ظرفیت هایشان برای عدم تحقق این امر استفاده می‌کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: استفاده از زور، استفاده از فشار اقتصادی و استفاده از فشار دیپلماتیک سه محور طرح یاد شده هستند که همه آن‌ها علیه ملت ایران استفاده شده و منجر به نتیجه مطلوب برای مستکبران شده است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها هیچگاه نتوانسته اند مانع فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران شوند، ادامه داد: بنابراین در تلاش هستند تا اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کنند که این دسیسه نیز شکست خورده است.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع امروزه افکار عمومی جامعه بین الملل به خوبی می‌داند ایران به همه تعهدات هسته‌ای خودش عمل کرده و در حوزه هسته‌ای مطابق چارچوب آژانس بین المللی انرژی اتمی حرکت می‌کند لذا هیچ کشوری حاضر به همراهی با صهیونیست‌ها نیست مگر برخی همپیمانان منطقه‌ای آن‌ها که راه بجایی نخواهند برد.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اقدامات ضدایرانی رژیم صهیونیستی به عنوان پلیس بد آمریکایی‌ها در منطقه منجر به نتیجه نخواهد شد، زیرا این رژیم سال‌های زوال خود را طی می‌کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها