رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان:

خوزستان معین بازسازی عتبات عالیات در نجف، کاظمین، سامرا و سوریه است

موسوی در جلسه تشریح آخرین وضعیت عملیات توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: خوزستان معین بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف، کاظمین، سامرا و سوریه است.
کد خبر: ۵۱۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ - 11April 2022

خوزستان معین بازسازی عتبات عالیات در نجف، کاظمین، سامرا و سوریه استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سیدمحمود موسوی» رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان امروز در جلسه تشریح آخرین وضعیت عملیات توسعه و بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: خوزستان معین بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف، کاظمین، سامرا و سوریه است.

وی افزود: ستاد‌های مستقر و فعال در این شهر‌ها بر اساس زمان بندی خاص و با توجه به ضرورت تداوم طرح‌های بازسازی و توسعه، توافق‌هایی با مدیریت حرم‌ها انجام می‌دهند و با پشتیبانی مردم و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در ایران، طرح‌های بازسازی اجرایی می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه طرح‌های بازسازی و توسعه حرم‌ها در هیچ شرایطی تعطیل نمی‌شوند، ادامه داد: در حال حاضر طرح‌های یاد شده با سرعت قابل قبول به صورت منظم و مستمر در همه حرم‌های شهر‌های نجف اشرف، کاظمین، سامرا و سوریه تداوم دارند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان کمک‌های نقدی و غیرنقدی، هدایا و نذورات مردم را نبض طرح‌های توسعه‌ای دانست و عنوان کرد: هم استان‌ی ها و نیکوکاران در سایر نقاط کشور حامیان و پشتیبان‌های خوبی در این حوزه مرمت، بازسازی، نوسازی و توسعه حرم‌ها هستند که با توجه به کثرت جمعیت و زائران عتبات عالیات، توسعه حرم‌ها، امری ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار