دعوت از صاحبنظران برای ارائه نقطه نظرات در خصوص سند تحول بنیاد شهید

دبیر ستاد تحول راهبردی و مسئول پایش و رصد سند تحول دولت گفت: آمادگی لازم برای بحث در خصوص سند تحول بنیاد شهید وجود دارد و از تمام صاحب‌نظران می‌خواهیم در صورت داشتن نظرات و نکاتی در این زمینه، موارد را به ما منعکس کنند.
کد خبر: ۵۱۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ - 11April 2022

دعوت از صاحبنظران برای ارائه نکات و نظرات در خصوص سند تحول بنیاد شهیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول راهبردی و مسئول پایش و رصد سند تحول دولت روز دوشنبه ۲۲ فروردین در نشست رونمایی و تبیین سند «تحول دولت مردمی؛ ایثار و ایثارگران» با بیان اینکه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور تأکید فرمودند که باید اقدامات و طرح‌ها با برنامه‌ریزی پیش بروند، اظهار داشت: سند تحول دولت مردمی در این راستا تهیه شده و جایگاه حقوقی تدوین این سند بر اساس اصل ۱۳۴ قانون اساسی است.

وی افزود: برای تدوین این سند با دستور رئیس جمهور به سراغ نخبگان صاحب‌نظر رفته‌ایم و در نگارش سند از این عزیزان استفاده شده است و در ادامه موارد تدوین شده برای نقد و بررسی به وزرای مربوطه و سپس سازمان برنامه و بودجه ارائه شد. در نهایت در حد مقدورات زمانی، موضوعات با رئیس جمهور محترم مطرح شد و نظرات دفتر مقام معظم رهبری نیز در این مسیر اخذ شده است.

دبیر ستاد تحول راهبردی و مسئول پایش و رصد سند تحول دولت در خصوص گفتمان‌های اصلی دولت گفت: دولت سیزدهم دارای چهار گفتمان اصلی عدالت محوری، مردم‌پایه بودن، دانش‌بنیانی و خانواده‌مداری است.

سقاب اصفهانی با بیان اینکه مسئولیت اجرای سند تحول در بنیاد شهید و امور ایثارگران رئیس این دستگاه است، افزود: شخص دکتر قاضی‌زاده هاشمی در تدوین این سند تلاش بسیاری کردند و بنیاد از دستگاه‌هایی بود که در این راستا پیش‌قدم بوده است.

وی افزود: آمادگی لازم برای بحث در خصوص این سند وجود دارد و از تمام صاحب‌نظران می‌خواهیم در صورت داشتن نظرات و نکاتی در این زمینه، موارد را به ما منعکس کنند.

دبیر ستاد تحول راهبردی و مسئول پایش و رصد سند تحول دولت در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص ستاد راهبری تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیرخانه ستاد راهبری تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیسیون ویژه اجرای تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته‌های اجرای تحول واحد‌های اجرایی پرداخت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار