در ۲۴ ساعت گذشته؛

جنایت صهیونیست‌ها با شهادت چهارمین فلسطینی همچنان ادامه دارد

منابع آگاه پزشکی از شهادت یک نوجوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در پی حمله روز گذشته نظامیان صهیونیست به جنین و رسیدن شمار شهدای فلسطینی به چهار نفر طی ۲۴ ساعت اخیر، خبر دادند.
کد خبر: ۵۱۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ - 11April 2022

جنایت صهیونیست‌ها با شهادت چهارمین فلسطینی همچنان ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع آگاه پزشکی در فلسطین، صبح امروز (دوشنبه)، از شهادت یک نوجوان فلسطینی دیگر در «جنین» به دست نیرو‌های اشغالگر صهیونیست خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «معا»، این منابع از شهادت یک نوجوان فلسطینی به نام «محمد حسین زکرنا» (۱۷ ساله) اهل محله شرقی جنین بر اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند. وی روز گذشته از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله اعضای یگان‌های ویژه اسرائیلی قرار گرفت که به منطقه صنعتی جنین نفوذ کرده بودند و خودرویی را در آن منطقه هدف قرار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح دیروز (یکشنبه، ۱۰ آوریل) به چند شهر و روستا در کرانه باختری اعم از جنین، نابلس، طولکرم و اریحا یورش بردند و با تیراندازی به سوی فلسطینی‌ها موجب مجروحیت دست‌کم ۱۱ تن و شهادت سه نفر به نام‌های، «محمد علی غنیم» جوان ۲۱ ساله فلسطینی اهل شهرک الخضر در غرب بیت لحم در کرانه باختری، «مها کاظم عوض الزعتری» ۲۴ ساله از ساکنان منطقه «ابودعجان» در الخلیل و «غاده ابراهیم سباتین» ۴۷ ساله و مادر ۶ کودک در همین منطقه شدند.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی فشار‌ها و جنایات خود را علیه فلسطینی‌ها تشدید کرده است که به افزایش مقاومت فلسطینی‌ها در برابر تجاوزات و موج تازه عمیات‌های استشهادی منجر شده است.

شامگاه پنج شنبه منابع فلسطینی از انجام موفقیت‌آمیز یک عملیات استشهادی در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو، خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌ها، در پی این عملیات نه صهیونیست زخمی شدند و سه نفر دیگر کشته شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار