رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

ضرورت پرداختن به «امنیت پایدار» در جهاد تبیین

حجت‌الاسلام «صالحی‌نسب» گفت: امنیت پایدار ایران اسلامی که مرهون حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در کنار سایر نیروهای مسلح در مرزهاست باید به‌عنوان یکی از عرصه‌های جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 11April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «شعبانعلی صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در اولین گردهمایی جهاد تبیین ویژه فرماندهان و مسئولین یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: تعارض نظام اسلامی با نظام استکباری، تعارض بین حق و باطل است به همین جهت، جبهه استکبار در عرصه‌های مختلف تلاش دارد با تمام توان با نظام اصیل اسلامی مقابله کند.

وی افزود: راهبرد اصلی در جهاد تبیین هم‌افقی با ولی و رهبر جامعه در اندیشه و قلب است که در این مسیر، مقاومت و ارتقا سطح آمادگی‌ها لازم و ضروری است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به تأثیر سخنان فرماندهان بر روی کارکنان وظیفه‌ها، فرماندهان را افسران جنگ نرم دانست و گفت: فرماندهان باید دغدغه‌مندانه ضمن بیان اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کارکنان جوان ارتش، دشمنی‌های استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب را نیز بیان کنند.

صالحی‌نسب یادآور شد: امنیت پایدار ایران اسلامی که مرهون حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در کنار سایر نیروهای مسلح در مرزهاست باید به‌عنوان یکی از عرصه‌های جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: کار تشکیلاتی و لشکرسازی مجازی، توجه به کیفیت کارها در کنار کمیت و خلاقیت در تبیین از ضروریات جهاد تبیین محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار