معاون استاندار لرستان:

طرح جامع برگزاری یادواره شهدای لرستان در اسرع وقت تدوین شود

«ستاری» بر ضرورت تدوین سریع طرح جامع برگزاری یادواره شهدای استان لرستان توسط دستگاه‌های مرتبط تأکید کرد.
کد خبر: ۵۱۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 11April 2022

طرح جامع برگزاری یادواره شهدای لرستان در اسرع وقت تدوین شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «بهرام ستاری» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، امروز (دوشنبه) در کمیته مراسمات و امور یادواره شهدای لرستان، با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای خدمت به شهدا روحیه‌ای شهدایی می‌خواهد، اظهار داشت: ایثار و شهادت اگر با فرهنگ عمومی تلفیق شود، در جامعه نهادینه خواهد شد و برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین راهکار‌ها برای رسیدن به این مهم است.

وی افزود: شکی نیست شهدا در عرصه‌های مختلف با از خودگذشتگی نقش‌آفرینی کرده‌اند و یاد و خاطره آن‌ها نیز می‌تواند یاریگر ما باشد؛ از این رو باید تمام تلاش برای تکریم و بزرگداشت شهدا و خانواده‌های آن‌ها به‌کارگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا یک عزم همگانی می‌خواهد و ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان لرستان با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پای کار باشند.

ستاری تصریح کرد: کنگره شهدا تثبیت تاریخ لرستان است؛ اگر بتوان آن‌چه که از شهدا به یادگار مانده است را به یک جمع بندی مناسب برسانیم، قطعاً می‌توان تاریخ این استان را به شیوه‌ای در خور شأن لرستان نگارش کرد.

وی عنوان کرد: لرستان از دیرباز به عنوان سرزمینی قهرمان‌پرور مشهور بوده و اگر این آثار مغفول بماند، قطعاً در نسل‌های بعدی تأثیرگذار خواهد بود و لازم است با رویکردی مناسب این موضوع پیگیری شود تا در اذهان آیندگان ثبت شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: اعضای کارگروه مد نظر داشته باشند که جلسات، محور برگزاری یادواره شهداست و ضرورت دارد برای رسیدن به نتیجه مطلوب، تمامی کار‌ها به صورت میدانی انجام و مورد پیگیری قرار گیرد.

ستاری افزود: دستگاه‌های اجرایی عضو، نسبت به اجرایی کردن وظایف محوله اقدامات لازم را انجام دهند و طرح جامع برگزاری یادواره شهدای استان در سریع‌ترین زمان ممکن آماده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار