دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار

سرهنگ «فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام با «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۱۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ - 11April 2022

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام با معاون استانداربه گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از ایلام، سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام در دیدار با «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان در تشریح یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: ایلام در دفاع مقدس مظلوم واقع شده و باید از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل نسبت به معرفی نقش ایلام در دفاع مقدس استفاده‌ شود.

وی در ادامه خواستار مساعدت و همکاری در راستای تکمیل یادمان شهدای زمین فوتبال چوار از طریق دفتر فنی مهندسی استانداری شد و از معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار جهت بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس ایلام دعوت کرد.

در ادامه «حسنی» بیان کرد: دفاع مقدس یکی از ارزشمندترین رخدادها برای آیندگان است و اگر در جهت معرفی دفاع مقدس تلاش نکنیم آیندگان با فلسفه دفاع مقدس بیگانه می‌شوند.

معاون استاندار گفت: دفاع مقدس مجموعه‌ای از فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی است که به نوع خود بی‌نظیر است و ماندگار کردن این آثار کار مهمی است.

وی در ادامه قول پیگیری و مساعدت جهت تکمیل یادمان شهدای زمین فوتبال چوار را داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار