آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در نیشابور+ تصاویر

در مراسمی هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور رئیس حوزه هنری استان خراسان رضوی در نیشابور گرامی داشته شد.
کد خبر: ۵۱۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ - 11April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از نیشابور، آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و رونمایی از سردیس شهید اهل قلم شهید «سیدمرتضی آوینی» با حضور حجت‌الاسلام «سیدقاسم یعقوبی» امام جمعه نیشابور، «مجید عسگری» رئیس حوزه هنری استان خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «علی نیک‌یاد» فرمانده سپاه ناحیه نیشابور و جمعی از هنرمندان امروز در فرهنگسرای سیمرغ برگزار شد.

مجید عسگری در این مراسم اظهار داشت: حوزه هنری از محافل هنری اندیشه‌ورز که در شهرستان نیشابور و در شهرهای دیگری در قالب کارگاه‌ها و پاتوق‌ها برگزار شود استقبال می‌کند.

وی افزود: حمایت از تشکل‌های هنری به عنوان هسته‌های هنر در دستور کار است.

رئیس حوزه هنری استان خراسان رضوی تصریح کرد: در استان خراسان رضوی مجموعه‌های هنری خیلی خوبی فعالیت دارند که به یک مدل موفق تبدیل شدند. باید دستگاه‌های دولتی زیرساخت‌هایی را مهیا کنند تا هنرمندان برای اثرگذاری بیشتر منسجم شوند.

حجت‌الاسلام یعقوبی نیز در این مراسم ابراز داشت: تمام عالم هستی مملو از ظرفیت‌های هنری است و هنرمندان با هوشمندی، ظرافت‌ها و لطافت‌های را حس می‌کنند.

وی با بیان اینکه نگاه هنرمندان به اجزای عالم به شکل دیگری است، خاطرنشان کرد: منظومه اعجاب‌انگیز هستی نشانه‌هایی برای هوشمندان است و هوشمندان صاحبان قلب و هوش هستند که عظمت و بزرگی خداوند را می‌بینند.

در پایان این مراسم از تندیس شهید آوینی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار