حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی:

ارتباط بین ملت ایران با اهل بیت(ع) هرگز قطع نخواهد شد

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: ارتباط بین ملت ایران با اهل بیت(ع) هرگز قطع نخواهد شد و ما افتخارمان این است که شیعه به دنیا آمده‌ایم و شیعه زندگی می‌کنیم و شیعه از دنیا خواهیم رفت.
کد خبر: ۵۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ - 21August 2015

ارتباط بین ملت ایران با اهل بیت(ع) هرگز قطع نخواهد شد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت احمدبن موسی(ع) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر آن حضرت برگزار شد، اظهار داشت: داعشیها در کشورهای عراق و سوریه به حدی جنایت میکنند، که در نتیجه دیگر کسی درباره اسرائیل صحبت نمیکند و این مشکل فراموش شده است.

وی تصریح کرد: ما باید بغضهای در گلویمان را نسبت به شیطان بزرگ آمریکا هرچه میتوانیم تقویت کنیم زیرا تمام این گروهکهای تروریستی اعم از داعش، جبهه النصره، تکفیریها، وهابیها و سلفیها همگی وابسته به آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند وگرنه این گروهها این همه اسلحه و مهمات را از کجا میآورند؟

حجتالاسلام محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: آمریکا دنبال آن است که دوباره ملت ایران را به بردهکشی برساند و مردم ما مطیع او باشند اما مقام معظم رهبری سه روز قبل در ملاقات مجمع جهانی اهل بیت(ع) تکلیف همه را مشخص کرد و فرمود ما هرگز اجازه نمیدهیم آمریکا در شئون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی ما کوچکترین نفوذی پیدا کند.

حجتالاسلام محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: مسئله دومی که مقام معظم رهبری فرمودند این بود که هدف دشمنان ایجاد اختلاف بین دولتها و ملتهای مسلمان است و به همین دلیل همیشه منشأ اختلاف هستند و کشورها را به جان هم میاندازند تا هم بتوانند اسلحه خود را بفروشند هم کشورهای اسلامی نیز هیچگاه نتوانند با هم متحد شوند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: ارتباط و پیوند بین رهبر و مردم یک پیوند عادی و معمولی نیست.

وی با اشاره به نامگذاری دههای به نام دهه کرامت در کشور طی سالیان اخیر عنوان کرد: ابتکار زیبایی با عنوان دهه کرامت در این سالها انجام شده که شروعش میلاد حضرت معصومه(س)، میان آن بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) و انتهایش میلاد امام رضا(ع) است.

حجتالاسلام محمدی گلپایگانی با تأکید بر اینکه ارتباط بین ملت ایران با اهل بیت(ع) هرگز قطع نخواهد شد و ما افتخارمان این است که شیعه به دنیا آمدهایم و شیعه زندگی میکنیم و شیعه از دنیا خواهیم رفت، گفت: این افتخار بسیاری است که ما حق و روش درست و راه مستقیم را شناختهایم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری  بیان داشت: امام صادق(ع) در فرصتی که به دلیل درگیری بنی عباس و بنی امیه در احراز حکومت، پیدا کردند، توانستند در رشتههای مختلفی شاگردانی را تربیت کنند تا جوابگوی نسلهای شیعیان تا قیام قیامت باشد.

حجتالاسلام محمدی گلپایگانی با بیان اینکه آن حضرت، عالم کلامی، تفسیر، فقه قرآن و کسانی را تربیت کرد که هر شبههای را در آن زمان میتوانستند پاسخ دهند، گفت: در حقیقت امام صادق(ع) یک دوره کامل فقه و احکام را برای شیعیان به جا گذاشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه امروز همان شبهات با ترفندهای خصمانه و ظالمانه عجیب از ناحیه دشمنان ما در حال اجراست، گفت: اگر علمای ما آن روز در مسجد النبی جمع میشدند و کلمات و فرمایشات امام صادق(ع) را میشنیدند و نسل به نسل به ما رساندند، امروز نیز دشمنان با استخدام تکنولوژی و پیشرفتهای علمی همه مسائل انحرافی را در خانههای ما مسلمانان آوردهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار