فرمانده سپاه «بناب»:

هنرمندان می‌توانند در جهاد تبیین پیشرو باشند

«حیدری» با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین، خطاب به هنرمندان گفت: در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، جای نمایش‌نامه‌ها و تئاتر خالی است؛ لذا هنرمندان با هنر خود می‌توانند پیشگام و پیشرو در جهاد تبیین باشند.
کد خبر: ۵۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸ - 12April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، نشست هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان شهرستان «بناب»، صبح امروز (سه‌شنبه) طی مراسمی به‌همت بسیج هنرمندان این شهرستان در محل سپاه ناحیه بناب برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «یحیی حیدری» فرمانده ناحیه سپاه بناب در این مراسم، با اشاره به اهمیت فرهنگ هنر در انتقال پیام، اظهار داشت: شعر، تئاتر و سایر هنرهای نوین اسلامی اگر به درستی طراحی و اجرا شوند، می‌توانند بهترین ابزار برای انتقال پیام باشند؛ بنابرین زبان هنر بیشتر از زبان گفتاری در تبیین اهداف تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، خطاب به هنرمندان گفت: در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، جای نمایش‌نامه‌ها و تئاتر خالی است؛ لذا هنرمندان با هنر خود می‌توانند پیشگام و پیشرو در جهاد تبیین باشند.

«حیدری» با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران در جنگ شناختی، تاکید کرد: ۴۳ سال است از هر طریقی می‌خواهند امنیت جمهوری اسلامی را بر هم بزنند، با اقتدار و عزتی که این نظام دارد، هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند، دشمنان با اساس این نظام مشکل دارند و می‌خواهند با سیاه‌نمایی‌ها عظمت ایران را زیر سوال ببرند.

وی با اشاره به جنگ اوکراین و روسیه، گفت: اوکراینی که آمریکا پشتیبانش بود امروز تنها مانده است و این یک نمونه از اعتماد ذلت‌بار به آمریکاست.

فرمانده ناحیه سپاه بناب با اشاره به پناهندگی بیش از ۳ میلیون نفر اوکراینی، اظهار داشت: وقتی هشت سال دفاع مقدس را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که ملت ایران در مقابل دنیا ایستادگی کردند و هشت سال جنگیدند تا پیروز شوند. از این طرف می‌بینیم که چطور پناهندگان اوکراینی در کمال ذلت و خواری دست به تن فروشی به گردشگران اسرائیلی هم داده‌اند.

در پایان این مراسم، فرمانده سپاه بناب با اهدای لوح و هدایایی از زحمات و تلاش‌های هنرمندان تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار