سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان:

جلوگیری از موازی کاری در انجام امور فرهنگی ضروری است

«کامرانی» گفت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اجرایی دخیل در امور فرهنگی و جلوگیری از موازی کاری برای انجام کارهای فرهنگی ضروری است و اداره کل اوقاف و امور خیریه در این زمینه باید بیش از پیش ورود کند.
کد خبر: ۵۱۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ - 12April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «احسان کامرانی» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان امروز در دیدار مدیر کل و معاونان اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه ظرفیت های بسیاری دارد که با استفاده از این ظرفیت ها می توان کارهای بزرگی در بخش مختلف به ویژه در امور فرهنگی انجام داد.

وی تاکید کرد: مسوولان و متولیان فرهنگی باید درسایه تعامل و همکاری و یک برنامه مشخص، امور محوله را به ویژه در پرکردن اوقات فراغت نسل جوان و خانواده ها به پیش ببرند.

این مقام مسوول با تاکید بر ترویج فرهنگ حسنه وقف در جامعه،گفت: اداره کل اوقاف وامور خیریه نقش بسزایی در تحقق نیت واقفان با مدیریت موقوفات دارد و مردم هرمزگان در زمینه وقف کارنامه درخشانی دارند و بخش مهمی از موقوفات خود را در راستای ترویج امور دینی به ویژه عزاداری سید و سالار شهیدان وقف کرده اند.

کامرانی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز های روز جامعه فرهنگ سازی برای گسترش فرهنگ حسنه وقف در زمینه های مختلف از جمله امور آموزشی به ویژه ساخت و تجهیز مدارس، مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین کمک به افراد بی بضاعت جامعه بیش از پیش ضروری است.

وی اظهار داشت: اهل بیت (ع) نیز به انجام وقف اهتمام ویژه ای داشته اند و با تبلیغات گسترده انجام شده، امروز شاهد وقف های بسیاری هستیم که این امر می تواند در ترویج فرهنگ وقف تأثیری بسیاری داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: در زمینه سازماندهی موقوفات در هرمزگان کارهای خوبی صورت پذیرفته و تداوم این مهم در کنار اقدامات تحولی خوبی که در اوقاف وامور خیریه استان در حال انجام است ،ضروری می باشد.

کامرانی در این نشست بر استمرار اقدامات اداره کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان در زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی که منجر به ایجاد ظرفیت های جدید اشتغال و تولید می شود، تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار