دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام با مدیرکل ارشاد استان

سرهنگ «فولادی» با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۱۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 12April 2022

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام امروز با «علی هوشمند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سرهنگ فولادی در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و انتصاب جدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار داشت: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ عاشورا بوده است و اگر امروز برخی کشورها ندای آزادی سر می‌دهند، برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است.

وی ‌گفت: دفاع مقدس یک امر جهانی است و برای رشد و تعالی همه امور، ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فولادی بر برنامه‌ریزی مستمر در راستای همکاری و تعاملات فرهنگی، هنری و سینمایی با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان یک دستگاه هم‌خانواده تاکید کرد.

در ادامه علی هوشمند نیز با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم در مسیر خیمه انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم گفت: امید است بتوانیم برای ادای دین به خون شهدا در مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همکاری و تعامل مستمر با  اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام فرهنگ ویژه هشت سال دفاع مقدس را در قالب هنر و برنامه‌های فرهنگی هنری زنده و ماندگار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام‌ به تعامل و همکاری بین دو دستگاه در برنامه‌ها اشاره کرد و متذکر شد: بزودی تفاهم نامه مشترک در راستای برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی منعقد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها