فرمانده قرارگاه عملیاتی «شهید دکامی» نزسا:

صبر و استقامت خانواده‌های شهدا یکی از رموز موفقیت ایران اسلامی است

سردار «احمدی‌پور» گفت: صبر و استقامت خانواده‌های شهیدان یکی دیگر از رموز موفقیت ایران اسلامی و عامل برقراری امنیت و همچنین حفظ وحدت است.
کد خبر: ۵۱۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ - 12April 2022

صبر و استقامت خانواده های شهیدان یکی از رموز موفقیت ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «قدرت‌الله احمدی‌پور» فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید «دکامی» نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (سه‌شنبه) در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدا که به‌همراه جمعی از مسئولان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و سالروز وفات حضرت خدیجه (س) در منزل آن‌ها صورت گرفت، با بزرگداشت یاد شهدا، اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی شهداست.

وی گفت: شهیدان به‌عنوان وارسته‌ترین انسان‌هایی که جان عزیز خویش را برای دفاع از امنیت و حفظ این آب و خاک و مقدسات فدا کردند، بهترین الگوی رفتاری برای جامعه امروز هستند.

سردار احمدی‌پئر بر ضرورت تداوم رسالت شهدا با پیروی از سیره و منش آن‌ها و جاری کردن آن در زندگی همگان تأکید کرد و گفت: اگر امروز ایران اسلامی بر قله‌های افتخار قرار گرفته، نتیجه فداکاری‌های شهیدان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی نزسا گفت: صبر و استقامت خانواده‌های شهیدان نیز یکی دیگر از رموز موفقیت ایران اسلامی و عامل برقراری امنیت و همچنین حفظ وحدت است.

سردار احمدی‌پور گفت: امروز همگان وظیفه داریم در مسیر شهدا حرکت کنیم و برای پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

«مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشیرین نیز در این آیین گفت: استقلال، آزادی و امنیت ایران اسلامی مرهون شهداست که با دست خالی در برابر دشمن افتخارات بزرگی کسب کردند.

وی افزود: امروز ما وظیفه داریم با تبعیت از شهدا برای دفاع از تمامیت ارضی کشورمان و امنیت موجود تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان قصرشیرین، خانواده‌های شهیدان را چشم و چراغ ملت ایران اسلامی دانست و گفت: خدمت‌گذاری به مردم مهمترین راهی است که می‌توانیم به شهدا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان سکاندار نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر آزادی‌خواهان جهان ادای دین کنیم.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید در منازل شهدا، از خانواده‌های شهیدان «نادر سعادت‌آبادی»، «محسن حسینی دنگی»، «کرمعلی عزیزی» و «سلمان حسینی» و «رمضان اخگری» در شهرستان مرزی قصرشیرین تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها