معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا تشریح کرد؛

برنامه‌های قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برای بزرگداشت دهه ارتش

امیر «حسینی» گفت: در راستای برگزاری مراسم‌های دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های فرهنگی، ملی، مذهبی و ورزشی متنوع، جذاب و متعددی تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۵۱۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ - 12April 2022

برنامه‌های قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برای بزرگداشت دهه ارتشبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ‌دوم «سید کیخسرو حسینی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، امروز (سه‌شنبه) در جمع اصحاب رسانه، با تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت ارتش در استان کرمانشاه، اظهار داشت: قرارگاه منطقه‌ای غرب و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب، هفت استان را تحت کنترل دارد.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری مراسم‌های دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران که از ۲۱ فروردین و مصادف با سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد‌شیرازی آغاز و تا سوم اردیبهشت‌ مصادف با سالروز شهادت امیر سپهبد قرنی ادامه دارد، برنامه‌های فرهنگی، ملی، مذهبی و ورزشی متنوع، جذاب و متعددی تدارک دیده شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: اولین برنامه با عنوان بزرگداشت مقام این دو شهید والامقام، ۲۱ فروردین‌ در مسجد النبی (ص) طاق‌بستان کرمانشاه برگزار شد.

دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، رژه خودرویی در میدان امام خمینی (ره)، انجام مصاحبه از یگان‌های ارتش، سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ه) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، غبارروبی مزار شهدا، انجام برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی، صرف افطاری فرمانده‌هان با سربازان در پادگان و یگان‌های که مشغول حراست و حفاظت از مرز‌های کشور در منطقه غرب کشور، از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته است که حسینی به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار