مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان خبر داد:

خانواده های تحت پوشش خوزستان حداقل یک بسته معیشتی دریافت می‌کنند

شیبه گفت: با هدف‌گذاری که برای سال جاری وجود دارد هر خانواده تحت پوشش حداقل یک بسته معیشتی را دریافت می‌کند؛ بنابراین حداقل ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین آنها توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۱۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ - 12April 2022

خانواده های تحت پوشش خوزستان حداقل یک بسته معیشتی دریافت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «جمال شیبه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان امروز در رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه در اهواز اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان کمیته امداد بنا به وظیفه ذاتی خود تلاش می‌کند که از این ظرفیت استفاده کند و بتواند سفره محرومان را رنگین‌تر از قبل کند.

وی افزود: در خوزستان ۱۳۰ هزار خانوار تحت پوشش در قالب ۳۰۰ هزار نفر وجود دارند که افتخار خدمت رسانی به آنها نصیب ما شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: با هدف‌گذاری که برای سال جاری وجود دارد هر خانواده تحت پوشش حداقل یک بسته معیشتی را دریافت می‌کند؛ بنابراین حداقل ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین آنها توزیع می‌شود.

شیبه گفت: این اولین رزمایش کمیته امداد در سال جاری است ولی حداقل سه تا چهار رزمایش دیگر نیز برگزار می‌شود تا به هدف گذاری سال جاری دست پیدا کنیم.

وی یادآور شد: مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی، بسیج، سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان و دیگر خیران کمک کردند تا در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بتوانیم سفره رنگین‌تری را برای محرومان داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: هفته گذشته در حرکت تروریستی حرم مطهر رضوی دو نفر از روحانیون به درجه شهادت رسیدند که هر دو، مسئول دو مرکز نیکوکاری و دارای همکاری با کمیته امداد بودند؛ یاد و خاطره آنها را گرامی داشته و این کار ارزشمند و پر خیر و برکت را به روح هر دو شهید والامقام تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار