فرمانده سپاه امام حسن ‌(ع) قزوین:

اقدام جهادی نیرو‌های انقلابی‌ موجب رفع مشکلات جامعه می‌شود

سرهنگ حیدری با اشاره به اهمیت خدمت به مردم از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: آنچه می‌تواند برای رفع مشکلات جامعه موثر باشد اقدام جهادی نیروهای انقلابی، پای کار و ولایی است.
کد خبر: ۵۱۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 12April 2022

به گزارش ‌دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «علیرضا حیدری» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین و جمعی از پایوران با فرماندار قزوین دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ حیدری اظهار داشت: سپاه در راستای خدمت بهتر آمادگی همراهی همه جانبه با فرمانداری قزوین جهت اجرای ماموریت های محوله را دارد.

وی گفت: امروز با نگاه تحقق راهبرد سال و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در توسعه کشور و رفع مشکلات مردم، جوانان انقلابی، خوش‌فکر، بانشاط برای انجام ماموریت‌های مختلف و اعتلای مقاصد ناب انقلابی انتصاب شده‌اند.

این مسئول با اشاره به اهمیت خدمت به مردم از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: آنچه که می‌تواند برای رفع مشکلات جامعه موثر باشد اقدام جهادی و انقلابی نیروهای انقلابی، پای کار و ولایی است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین عنوان کرد: سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهر قزوین آمادگی دارد که در کنار شما و همکارانتان در این ماموریت خطیر و در پیش رو باشد و امیدواریم که بتوانیم با هم افزایی بیشتر، معضلات شهر را حل و مرتفع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار