مسئول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

برگزاری اولین نشست هماهنگی مراسم سوم خرداد در خرمشهر

حربی از برگزاری اولین نشست هماهنگی مراسم سوم خرداد خبر داد و گفت: با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فاتحان خرمشهر اولین نشست هم اندیشی در خصوص بهتر برگزار کردن سالروز سوم خرداد را برگزار کردیم.
کد خبر: ۵۱۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲ - 12April 2022

برگزاری اولین نشست هماهنگی مراسم سوم خرداد در خرمشهر«عباس حربی» مسئول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، در اهواز از برگزاری اولین نشست هماهنگی مراسم سوم خرداد به مناسبت چهلمین سالگرد فتح خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فاتحان خرمشهر اولین نشست هم اندیشی در خصوص بهتر برگزار کردن سالروز سوم خرداد را برگزار کردیم.

وی افزود: در این نشست همه پیشکسوتان عزیز، نقطه نظرات خود را در خصوص کیفیت بخشیدن به این مراسم ملی و ارزشی بیان داشتند و خواستار توجه بیشتر استانی و ملی به این روز حماسه ساز شدند.

حربی گفت: مقرر شد جلسات دیگری با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان برگزار شود همچنین خواستار جلسه ویژه استانی با حضور استاندار و سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان هستیم تا برنامه ریزی های کلان در خصوص سوم خرداد اعمال شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها