فعالین پویش‌های آزادسازی مادران زندانی جرائم غیر عمد آذربایجان غربی تجلیل شدند

مراسم تجلیل از فعالین پویش‌های آزادسازی مادران زندانی جرائم غیر عمد امروز (سه شنبه) در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ - 12April 2022

فعالین پویش های آزادسازی مادران زندانی جرائم غیر عمد آذربایجان غربی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «نیره الهامی» معاون امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تقدیر از فعالین پویش های آزادسازی مادران زندانی جرائم غیر عمد استان آذربایجان غربی با تسلیت ایام رحلت حضرت خدیجه کبری (س) اظهار داشت: اخلاق، رفتار و ارزش های انسانی حضرت خدیجه (س) برای تمامی مردان و زنان موحد، اسوه حسنه است.

وی عفت، پاکدامنی، صبر، استقامت، ایثار و خدمتگزاری به دین  را از ویژگی های شخصیتی این بانوی بزرگوار برشمرد و افزود: ایشان علاوه بر اینکه همسری وفادار و فداکار برای پیامبر بودند در پرورش فرزندان صالح نیز مادری اسوه و نمونه بودند که با اصول اخلاقی ایشان بانوی بزرگواری چون حضرت فاطمه (س) تربیت یافت.

معاون امو بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نقش زن را در در جامعه و شکل گیری یک خانواده سالم و مترقی و متمدن بسیار مهم توصیف کرد و افزود: هیچ چیزی نمی تواند جایگزین ایثار، عاطفه و نقش مادری زن در تربیت فرزندان و نقش آن در آرام بخشی خانواده باشد.

وی با بیان اینکه بزرگترین فضیلت زن را خداوند اینگونه قرار داده که از دامن آن انسان به معراج می رود ادامه داد: بنابراین برای حفظ منزلت و کمک به زنان و کرامت و جایگاهی که باید به آن داده شود تمام دستگاه های اجرایی کشور باید تلاش کنند.

الهامی گفت: خوشبختانه در استان آذربایجان غربی آمار زندانی زن بزهکار کم است و اکثر موارد زندانیان غیرعمد هستند.

وی اظهار داشت: سال گذشته و در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی به ویژه برای آزادی مادران زندانی 3 پویش برگزار شد که طی آن 10 بانو به همت خیرین آزاد شدند.

الهامی افزود: در سال جاری نیز تلاش خواهیم کرد با میانجیگری و برگزاری چنین پویش های خداپسندانه به رفع مشکلات مادرانی که به دلیل مالی و جرائم غیر عمد در زندان هستند کمک کنیم.

در این مراسم از تعدادی از فعالین پویش های آزادسازی مادران زندانی جرائم غیر عمد در تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار