مسئول ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس در یزد

«حجت» گفت: در مراسمی با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد از برگزیدگان نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و سومین دوره جایزه ادبی یوسف تجلیل شد.
کد خبر: ۵۱۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 12April 2022

«اعظم حجت» مسئول ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: در مراسمی با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد از برگزیدگان نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و سومین دوره جایزه ادبی یوسف تجلیل شد.

وی افزود: در این مراسم ۱۰ نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره شعر و ۸ نفر هم به عنوان منتخبان جشنواره داستان نویسی جایزه یوسف معرفی شدند.

حجت با بیان اینکه ۱۶۶ شعر و ۶۵ داستان به این دو جشنواره ارسال شده است ادامه داد: در این جشنواره چهار نفر برگزیده کشوری شناخته شدند، «زهرا شایق» در بخش نوجوان مقام نخست کشوری، «طیبه سلمانی نژاد» در بخش جنگ نرم مقام نخست کشوری، «نرگس دهقان» در بخش مقاومت و بیداری اسلامی رتبه دوم و «فاطمه مهدیان» در بخش مدافعان سلامت رتبه سوم را کسب کردند.

این مسئول گفت: در این مراسم همچنین از کتاب مجموعه داستان‌های منتخب جایزه ادبی یوسف با عنوان بوی باروت عطر سیب رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار